Honda menjadi rakan kongsi Liverpool Fc selama 3 tahun.


Liverpool FC pada hari ini telah mengumumkan bahawa mereka meluluskan perjanjian selama 3 tahun dengan Honda Motor, Thailand.

Ini bermakna bahawa  The Reds akan berada di belakang pemasaran AP Honda di Thailand.


Pengurus diraktor Liverpool FC Ian Ayre berkata: "Kami tahu bahawa Liverpool FC mempunyai peminatnya yang kuat di Thailand yang terserlah dengan kegembiraan yang dihasilkan oleh pengembaraan kami untuk negara pada tahun 2009.

"Perkongsian dengan AP Honda Co Ltd akan membolehkan kita untuk terlibat bersama peminat dalam cara yang menyenangkan dan dengan cara yang menarik melalui kempen 'Discover Your Fun'.

"Kami berharap hubungan panjang dan sukses dengan salah satu jenama terkemuka di Thailand "

Presiden AP Honda Mr Chiaki Kato menambah: "Honda Motor adalah nombor satu jemana motorsikal di Thailand dan setelah menunjukkan pertumbuhan perniagaan yang kuat bagi tahun ini, kami melancarkan kesenangan yang baru untuk gaya hidup kita di dalam kempen pemasaran yang disebut
'Discover Your Fun'..

"Kami berharap dapat menarik perhatian dari kempen ini melalui perkongsian yang inovatif dengan Liverpool FC.

"Selama beberapa tahun yang lau, kami telah menyokong kempen bola sepak termasuk menjadi penaja rasmi Liverpool FC semasa Pengembaraan Asia 2009 di Thailand dan menaja siaran langsung Piala Dunia 2006 dan juga Euro 2008.





"Pada kesempatan  ke 25 kali buat AP Honda Co Ltd, saya mendapat kehormatan untuk menyampaikan Honda sebagai Official Partner kepada salah satu pasukan Liverpool FC. Mereka juga sangat terkenal di dunia dan di sokong oleh banyak peminat bola sepak di Thailand.Motorsikal Honda akan menggunakan pasukan Liverpool untuk kempen 'Discover Your Fun' bagi penggemar Liverpool FC di seluruh Thailand. "


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...