Family kita ,, Kita Punya.. ok!!!!


sudah setaun aku dok sini.. mcm2X aku belajo.. x kiralah segi agama kew,, kehidupan ke.. janji aku belajo bediri sendiri.. hampir setaun jugak aku melihat gelagat org arab.. ade yang ok... sedikit jew yang ko.. aku pon x taw sebab ape deme kurang ko... law malaysia.??? dah separuh2X dah ko.. bagi aku la.. hehhe...

kat sini aku tgk lah... mamat2X arab bile kuar dgn mak dye.. dye suke pimpin tangan mak dye.. alangkah syg gile dye kat mak dye... urmmm... tp law kat malaysia kurang mcm nie.. dak2X besar kat malaysia x da pown nk pimpin tgn mak dye.. jika ade pown x nampak sbb sedikit sgt org hormat kat ibu dan ayah... malu lah kononnyer bile kawan nampak.. takut dipanggil anak mak ... hahha ( geli hati aku )

biar lah org nak kate ape.. mak kite , family kite.. kawan kite sape???? sekadar saudara Islam jew kan... ambek yang baik dari kawan sudah la.. dan tinggalkan yang x baik.. itu yg selalu diajarkan di sekkan??... urmmm..

lagi satu lah .. kat malaysia ,,, awek2X ( gurl la ) .. bile ade pakwe.. suke sgt ikut ckp pakwe.. setia la sgt.. uwekkk .. geli la... sampaikan lupe mak dan ayah... kesian dorang... bile dah susah cari mak ayah jugak.. pe jenis anak pown aku x taw.. pikirlah sendiri yerkk....

sekadar pekongsian di sini....

2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...