amatlah sejuk!!!

13 desember bersamaan dengan 7 muharram 1432 hijrah... sejuk gile apabila aku mengambil tempat rakan untuk berkerje di sebuah restoran melayu yang diberi nama selera tanta.. pada awalnyer ak malas nak pergi ke sana.. disebabkan kawan ak nie sakit.. aku kesianla.. so ak pergi dengan niat nak mengisi masa lapang yang amat terluang nie..

aku bertolak dari rumah lepas asar dalam kul 3 ptg.. Petang 2 sejukk gile,, pastu hujan polak sampai 10 darjah selsius .. heheh... aku pergi kesana bersama kawan aku yang sorang lagi.. name dye akey... jadi aku ikut jew la...



dalam perjalanan ke restoran aku hanya menahan kesejukkan walaupun sudah memakai baju tebal2X... sejuk tidak terkata sambil menaiki basikal pinjaman... kayuh dan terus mengayuh basikal sambil diperhatikan oleh org arab... hahah...

sampai jew dekat sane.. aku bele x taw nak buat pe.. akhirnyer aku tolongla pe yang patot.. untuk pengetahuan kite la.. kbykkan org malaysia kat sini takut kene air pada musim sejukk .. so payah la nk basuh pingan.. sbb law kene air ,,,sejukk siot.. x tahan.. hehe

aku menunggu jam sehingga kul 10 lebih.. sebab x sabar nak balik.. pabila siap je kerje semua ( beresla. ).. kami pown balik la.. seronok wey balik malam2X sambil menunggang basikal dan menikmati keindahan malam disertai hujan gerimis.. walaupon sejukk namun kemanisan dan keeronokkan itu x dapat ku lupai... sekiannn...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...